top of page
DSC_0060_edited.jpg

COACH SEBAS

HOOK: 'Als je <resultaat> kunt halen, zou je dat dan willen?'
Ik gun jou jouw kracht, passie, purpose, plezier, waardevol leven

-VERLEG JOUW GRENS VAN (ON)MOGELIJK
-GROEI MET PERSOONLIJKE AANDACHT
-INTERESSE IN JOU ALS MENS
-LERAAR VOOR DE TOEKOMST?
-DE COACH DIE JOU ÉCHT VERDER HELPT
- ONLINE & OFFLINE

DROMEN, DURVEN DOEN

Ik heb een methode waarmee je makkelijker en sneller kan bereiken wat belangrijk voor je is door simpele technieken toe te passen in je dagelijks leven en op een andere manier tegen dingen aan te kijken...

Testimonial: Individuele coaching met Sebastian is simpel, krachtig en leuk

Geloofwaardigheid: Methode is vaker gebruikt.... met successen: (Rview Edith?)

Coaching

KIES JOUW COACHING/Wat ik aanbied/Mijn specialiteiten

Dromen Durven Doen!

About
2021_09_28_Hanna_10.JPG

OVER MIJ

Mijn droom is dat iedereen zich veilig kan voelen om zichzelf te zijn, de vrijheid neemt om zijn eigen weg te kiezen en leeft vanuit een heldere en liefdevolle visie.

Nu: Trots, droombaan: leraar, coach, onderwijspionier.
Niet altijd zo geweest: burnout 26, bedrijfskunde & filosofie baan in bedrijfsleven, gepest op 10 jaar, gedrag ontwikkeld dat niet werkte: bewijzen & 'goed genoeg zijn'. Terwijl daarvoor liefde voor leren & helpen leren.
Nu droom ik van een toekomst waarin ieder kind toegang heeft tot onderwijs waar veiligheid, vrijheid en ruimte voor visie is. Waar leraren diezelfde dingen genieten en deze ruimte creëren vanuit leiderschap. En waar sport ...

Toevoegen: Van alight website & persoonlijke ontwikkeling als passie


 

Over Sebastian

 

Vervalsing is als je iets doet wat niet waar is. Een overlevende die doet alsof hij dood is, dat is een vervalsing. In zijn eigen geheugen weet hij namelijk als geen ander dat hij leeft. Omdat hij nog leeft kan hij nog herinneren dat hij leeft. Anders zou dat hem niet meer heugen. Van vervalsing wordt een mens ook niet aardiger. Het begint met chagrijn maar uiteindelijk wordt men er echt vals van. Dat komt doordat wat anderen in hun geheugen hebben niet meer klopt met dat zij in leven zijn. Iemand ver-valst letterlijk. En figuurlijk. Want met stomheid geslagen doordat mensen hun herinnering belangrijker vinden dan het feitelijk voor hun ogen zien van de levende persoon, maakt dat de desbetreffende persoon ver-valt. Plat voorover. Met de neus op straat. Dat doet pijn, zoals je je kunt voorstellen. Nu we het toch over voorstellen hebben. Mijn naam is Sebasian. Ik hou van leren en ik kan me gewoonweg niet voorstellen, nou ja behalve dan dat ik dat net heb gedaan en dus weet dat ik dat wel kan, maargoed ik kan me niet heugen, omdat dat in mijn geheugen nou eenmaal is vervalst naar het idee dat deze of gene dood is, afijn ik kan me niet heugen dat ik leren niet leuk zou vinden. Het blijft me verrassen. Verrassen en verblijden. Met toeters en bellen. Moet je voorstellen. Een Bel is eigenlijk een fietstoeter en een toeters een soort autobel. Tjah dan is het einde zoek.

​

Hoe help ik mijn leerlingen eigenaarschap te nemen over hun leren?

Het was toch ooit zo leuk voor de klas? Waar is mijn plezier gebleven?

Neem zelf de leiding, wees het voorbeeld, heldere visie, ga het doen!

Leiding, voorbeeld, doen

​

Doen! Wie gaat het doen anders dan jij? Wie neemt de leiding als ji jhem niet neemt? Wacht je op een voorbeeld? Wat als jij je eigen voorbeeld kan geven? Dat je morgen terugkijkt op vandaag en hoe jij vandaag hebt gedaan wat je wilde doen en denkt: yes! Dat is hoe ik wil leven. Dat is iemand die de leiding neemt over zijn leren. Dat iseen voorbeeld dat ik wil volgen.

En als ji jjouw voorbeeld wilt volgen, wat zullen jouw leerlingen dan denken?

Zullen die denken: ik blijf wel zitten in mijn schoolbank, achter mijn tafeltje, op mijn stoeltje, met mijn etuitje en boeken die allemaal bijna-netniet-toch-wel-echt-bijna precies hetzelfde zijn als die van iedere andere student? Nou als zij plotseling een voorbeeld zien van iemand die de leiding neemt over zijn leven. Die doet! en niet afwacht. Dan zullen ze zich toch tenminste wat ongemakkelijk voelen bij dat stilzitten. Dan zullen ze toch tenminste ietwat geprikkeld voelen en zich achter de oren krabben. Misschien denken ze daarbij wel: zou ik dat soms ook kunnen?

Tjah wat is er wezenlijk anders aan die man dan aan mij? We zijn immers allebei mensen.

En stel nou dat ik ook de leiding zou kunnen nemen over mijn leven, mijn schoolleven nota bene? Wat zou dat me kunnen opleveren?

Tjah en als jouw leerlingen dat eenmaal beginnen te denken, dan is het hek van de dam! Want dat betekent dat je in gesprek kan met ze. als mensen. gelijkwaardig. dat je ervaringen kan uitwisselen. misschien willen ze wel meer van je leren. en potverdrieverdraaid wie weet leer jij wel wat van hen. En misschien wel heel veel. want wie is er meer autoriteit op het gebied van spelend leven? jij of zij? voor wie is het langer geleden dat dat normaal was? voor jou. Dus zijn zij de autoriteit. en jij . ja ji jbent degene die de omstandigheden kan creëren voor hen om die spelenderwijs levenslust weer naar buiten te laten komen! 

Wauw...

​

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na een burnout op 26 jarige leeftijd, heb ik helder gemaakt waar ik vastliep en hoe ik dat anders kon doen.

Ik ben mezelf de vraag gaan stellen: Welk voorbeeld wil ik zijn? Voor mezelf, mensen om me heen en in mijn geval de kinderen op school waar ik mee werk?

Inmiddels ben ik apetrots op de resultaten! Ik doe namelijk mijn droombaan als coach, leraar én sociaal ondernemer. En heb ik mijn relaties vormgegeven zoals ik ze al tijden eigenlijk écht wilde hebben.
Hierdoor overtref ik mijn verwachtingen voortdurend in mijn favoriete hobbies: Klimmen, Wielrennen en Kitesurfen.
Mijn droom avontuur heb ik  waargemaakt door afgelopen jaar naar Senegal te fietsen.
En ik durf met trots te zeggen dat veel mensen om me heen mij nu ervaren als een positieve inspiratie en een leider door zelf-voorbeeld.

Dit alles heb ik gecreëerd door mezelf actief te trainen de leiding te nemen over mijn leven, mijn dromen heel helder te maken en ze met hele praktische tools te realiseren.Ik geniet hier zó van dat ik het iedereen gun en graag deel vanuit mijn ervaring.

Sebastian en zijn werkwijze

Ik ondersteun jou om ‘Groots te dromen en Praktisch te doen’.

Dit betekent contact maken met jouw purpose en vanuit die krachtigste drijfveer
aan de slag gaan met hele praktische tools om direct tastbare resultaten te creëren die voor jou belangrijk zijn.

Dus wil jij wél helder maken hoe je vanuit jouw passie en levenslust kunt werken, én daar heel praktisch mee aan de slag gaan?

Dan is mijn coaching voor jou een goede keuze.

Waarom Sebastian als coach…

Mijn nieuwsgierigheid, mijn lef om moeilijke vragen met je aan te gaan en mijn vermogen om verbindingen te leggen tussen hele verschillende dingen en mensen om nieuwe mogelijkheden te ontdekken.

Ik kleur graag buiten de lijntjes, ben zeer gevoelig en ik daag je graag uit met scherpe vragen, prikkelende ideeën en humor.

Door mijn persoonlijke ervaringen heb ik affiniteit met:
burn-out, sport, leiderschap, bedrijfsleven, HSP, hoogbegaafdheid, onderwijs, ondernemerschap, dromen waarmaken, een inspirerend voorbeeld zijn in jouw leven.

Bel me gerust!

Wil je met me bespreken wat ik voor je kan betekenen? Ik hoor graag van je. Als je me een bericht stuurt via ons contactformulier dan neem ik zo snel mogelijk contact met je op!

Expertisegebieden
Visie&Purpose helder
Waarden
Intuïtie
Emoties tot kracht maken
Kwetsbaarheid als kracht inzetten
Burnout
Ervaringsdeskundige

Leren
Ervaringsleren
Sport
Leiderschap (leraar & Bedrijf & Gezin)
Maatschappelijk ondernemen
NVC
Democratisch onderwijs
welzijn op #1
Filosofie & Bedrijfskunde
Natuur

Talenten:
Nieuwsgierigheid
Lef
Verbinden

Waarden:
Leren
Avontuur
Kracht

  • White Facebook Icon
  • White Twitter Icon
  • White Instagram Icon
Winnings

Oneliner over coaching

2x

3uur

Zoveel tijd

Plezier in de week

5

Extra partners in mijn leven als support

3

Heldere waardes & talenten

PLAN EEN INTAKE

<Aparte plek voor intake plannen & contact maken?>

The Studio

LOCATIE

ONLINE & OFFLINE

ADRES (FOTO BOERDERIJ TOEVOEGEN)

Keverdijk 14A

Weesp

Op prachtige natuur locatie of digitaal

Contact
bottom of page